Friday, January 7, 2011

my favourite artist :)

hey2 guys. i want to story bout my feeling to 'Ashraf Muslim' wow ! haha
speaking plak da. aiseyy ^^ k da2 ngarot2 tuh cik ummu oii..
now, aku na story mory kt kowg yg aku MINAT gler ar kt ASHRAF MUSLIM nehh..
mang ley d ktekn sume filem2 or drama2 yg dye berlakon aku conpem takan lpas peluang tuk tgok..HEHE
btw, aku minat dye coz aku minat cara dye berlakon, cara dye bercakap n byk lg laa..
n mybe ade jgk yg kt luar sne tuh minat ngn ahraf muslim neh kn..mne bole ta mnat.. dye da la kacaks, shumel, semart n shuke tgok dye tyme berlakon cte 'aku masih dara'.. shuke2.. dye ade ciri2 ley jdik cm ustaz la jgk. heee. kdg2 smpai termimpi2kn ashraf muslim nehh tw. haish MULAU la aku neh.^^
aku tingin sgt na jmpe face to face ngn ashraf muslim neh.. lau la 1ary nnt dpt jmp dye, perghh..
mst akn jdik blushing* hehe. n ta trkata ape2.. yela mne ta nya coz dpt jmp ngn pavourite artis tuuu :)
aisey, na cte byk2 taley nnt berangan2 plakk.. HAHA.. k laa yg neh jela yg aku na cte kt kowg sal my pavourite artis.. ^^,

*dis my favourite artist.
p/s : admirer like crazy wif him
Ashraf Muslim ^^
Lourve u meyhh !

3 0 sedang membebel:

vendoline said...

waw ummu telah meluahkan hasrat hatinyeeerrr....sweetnye...hehehe
la bukan minat mamat koren kew?
hurmm edy tak suke ashraf..hahah
wekkk!! PLASTIK

elummu said...

hehe..
sweet kn3 :P
ummu mnat mamat korean jgk..
tp artis laki malay ummu mnat asraf muslim nehh. hoho :D

Hajar Yumi said...

weyh...kite pown suke dier jugakkkk!!!!wahahahahahah..my abg Ashraff!!!!!