Friday, October 14, 2011

Hari ni rasa ta bpe sihat lah. Gagahkan jua jari jemariku ini untuk menaip. huhu. Sejak dua menjak ni badan ase mcm lemah sgt. 1st migrain yg teramat sgt beberapa hari ni. Then rase sket sgt dkt leher neh. Hanya Allah je yg tahu. Tp tape, saket tu kan salah satu cara penghapus dosa. Alhmdulilah, aku bersyukur sgt padaMu ya Allah kerana Engkau masih menyayangi diri ku yg kerdil ini. Semoga diriku ini mampu menempuh semua ujian dariMu ya Allah. Dalam tahun 2011 neh boleh dikatakan tahun air mata. Mcm2 ujian yg datang, semakin aku sabar semakin byk ujian yg datang. Kuatkan diri aku ini ya Allah. Harap sgt hari2 yg akn datang membawa kebahagiaan wlupun cme sekejap. N mungkin aku selalu saket sbb terlalu byk fikir kot. N sebabkn cinta manusia hati aku selalu sgt retak da nak smpai pecah berderai da ibarat kaca yg pecah. Aku terasa seolah2 hanya kepuraan2 sahaja dia mgambil berat terhadapku. Aku fikir2kn blek rasa menyesal sgt kecewa sbbkn cinta manusia. Aku da maken jauh dgnMu ya Allah. Aku berharap dgn ujian2 yg Engkau berikn padaku akn mendekatkn lagi aku padaMu ya Allah.

Ya Allah, jika benar dia adalah jodoh hambaMu yg sudah tertulis namanya di Luh Mahfuz untukku, Engkau dekatkanlah hati kami, kuatkanlah hati kami. Tetapi jika benar dia bukan jodoh hambaMu, Engkau buangkanlah perasaan syg terhadap dia ini jauh2 dariku. Aku xmahu dikecewakn lg seperti sebelum2 ini. Dan aku ingin menyintai dan menyayangiMu selamanya. Kerana dengan menyintai dan menyayangiMu, aku tidak akan pernah kecewa dan terluka. Biar aku kehilangan manusia dan semuanya di dunia ini tetapi jgnlah Engkau biarkan aku kehilanganMu ya Allah. Amin ya Rabb.




0 0 sedang membebel: