Tuesday, October 4, 2011

Kenapa dalam percintaan ada perpisahan. sukarnya bila melepaskan seseorang yang kita sayang sangat, tapi demi kebahagiaan dia, aku terpaksa merelakan cintaku pergi. Hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku sekarang. cinta itu memang buta, Cinta tak mengenal sesiapa. Aku tahu andainya kami teruskan hubungan ini ramai lagi yang akan terseksa, Biarlah aku korbankan cintaku demi kebahagiaan dia walaupun pahit.

kini aku pasrah, sunyi dan sepi datang kembali.. Hidupku kembali seperti dahulu. hati kekosongan, dulunya aku bahagia kini aku kembali merana, kenapa aku yang harus lalui semua ni dengan penuh kekecewaan, cinta ini memang menyakitkan. walaupun hatiku sakit namun aku tahu, aku harus teruskan hidup. Mencintai tak semestinya memiliki.Mungkin semua ni jalan takdir hidupku. aku redha dengan ketentuan Ilahi. Aku akan tersenyum walaupun hati aku menangis.

2 0 sedang membebel:

madihah said...

sound like in my position
:)
let we try to keep da fake smile n make it real
:)

elummu said...

yup. i'll try :')