Sunday, April 24, 2011

R I N D U .

Bole ta saya sms awk? Bole ta saya call awk? Bole ta saya jumpa awk?
KENAPA?
Sbb saya rindu sgt dekadd awk . Sbb saya sayang sgt dekadd awk .
Sbb saya na sgt jumpa awk . Sbb saya na sgt stories dekadd awk .
Sbb awk kn pendengar setia saya . Lgpun awk ta kysah lsg ape yg saya story .
Wlaupun saya mengadu, mengumpat, mengomel, mengarut,
mcm2 'me-' lg lhaa . But, awk still mau dgr story saya . 
 Samada awk hnya dgr atau awk hnya bg respon atau awk hnya argue story saya, saya 
tetap suka . Kdg2 awk join mengumpat jugakk dgn saya . Ohh, suwitt kn?
SAYA RINDUU~
Saya rinduu masa2 dgn awk . Awk salu ada time saya hepy . 
Awk salu ada time saya sedih . Awk sgt2 memahami saya . 
Awk faham perasaan marah, sedeyh, gembira, ta suka dan mcm2 lg perasaan saya .
~SAYA BETUL BETUL RINDUUKN AWK~ 



2 0 sedang membebel:

Unknown said...

betul2 merindui nieyh..
papew pown smoge krinduan ummu terubat... :)

elummu said...

tengs kaka :)