Friday, April 29, 2011

Ya Allah, hambaMU bersyukur sgt kepadaMU


Assalammualaikum semua . 
Aku na kongsi kegembiraan aku ngn korang semua . Hari neh aku telah dpt berita yg amat mgembirakn
hati aku serta keluargaku . Apa berita itu ehmm bia aku, keluargaku dan Allah saje yg tahu .
HambaMu brsyukur sgt kepadaMu ya Allah . Kerana Engkau tlah makbulkn doa ibuku, doa hambaMu serta 
doa2 daripada sahabat2ku . HambaMu bersyukur sgt sgt keran Engkau telah beri hambaMu 
peluang tuk kali kedua . InsyaAllah, hambaMu xkn sia-sia2kn peluang kedua ini .
HambaMu ta mahu kecewakn ibu dan abi lg serta org2 yg berada di sisi hambaMu .
Ya Allah, hambaMu memohon kepadaMu, Engkau kuatkn la semangat hambaMu serta terangi hati
hambaMu ini . InsyaAllah, hambaMu akn cuba wt yg terbaik tuk semua orang . HambaMu
memohon agar Engkau lindungi hambaMu sekeluarga . HambaMu bersyukur sgt sgt pdaMU .

2 0 sedang membebel:

Unknown said...

semoga peluang kedua ini memberi erti dalam khidupan anda... :)

elummu said...

efi : Tengs. AMIN :)